loading...
███▓▒░░◄ Hack iran►░░▒▓███
مرتضی(Germany) بازدید : 121 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سلام امروز می خوام نحوه ی قفل گذاری فایلها و پوشه های شخصی را بهتان یاد بدم

1: ابتدا وارده درایوی که در آن فایل شخصیتان هست یا پوشه که که در آن فرار داده اید شوید


سپس کلید سمت راست موس را زده و وارده properties شوید و سپس وارده security شوید


بر روی advanced کلیک کرده حال یک پنجره واستون باز میشه : advanced security ..


حال بر روی change Permissions کلیک کنید


در صفحه ی جدید بر روی edit کلیک کنید در صفحه ی جدید یعنی permission entry


دو گزینه را مشاهده می کنید :


1:allow


2: Deny


2: من در اینجا یک فایل تکست را در نظر می گیرم و هدفم اینست که می خوام کسی نتونه


فایل تکست من را بخونه برای اینکار از قسمت Permissions گزینه ی


List folder / read data


را در قسمت deny تیک می زنم در این حال کسی نخواهد تونست مطلبی که در فایل تکست


من هست را بخونه


حال می خوام کاری کنم که کسی نتونه یک فولدر در صفحه ی شخصی من ایجاد کنه و همچنین


می خوام کاری کنم که کسی نتونه متنی را در فایل تکست من بنویسه و آنرا سیو کنه


برای اینکار بر روی دوگزینه ی write attributees و write extended


تیک بزنید


حال برای جلو گیری از ساخت فولدر بر روی گزینه ی روی create files و create folder


تیک بزنید


و در کل برای غیر فعال کردن پوشه ای که در آن اطلاعات شخصی هست در قسمت


full control بر روی deny کلیک کنید تا همه گزینه ها تیک شوند


برای بازگرداندن به حالت اولیه در قسمت full control در قسمت allow کلیک کنید


موفق باشید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایتی دیگر از تیم بزرگ بکس 021 برای انتقال تجربیات ارزشمندشان دز زمینه های بالا بردن امنیت سیستم های یوزرهای بازدیدکننده عزیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان در مورد هک ایران چیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 717
  • بازدید کلی : 25,362